سلحشور Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
سلحشور
نبردي سخت در پيش است.

وقتی

 

عامل اعتیاد آورد دنیای امروز، یعنی اینترنت و بازی کامپیوتری با هم ادغام شوند و چیزی به نام بازی آنلاین و آنهم از نوع استراتژیکش بوجود آید حتما خودتان حدس خواهید زد که میتواند چه بلایی بر سر کاربرانش بیاورد!.....

 

 


 


دوستان عزيزي که اين متن رو ميخونن در جريان باشيد اين متن در داخل بازي توسط قبيله کاميکازه نوشته شده به همين دليل نوشته خطاب به ديگر بازيکان بازي است

بنابراين توصيه مي کنم قبل شروع به اين بازي حتما اين متن رو بخونيد و عاقبت بازي رو بدونين
اين هم وصيت نامه و يا به قول خودشان نوشته روي قبرشان!!!! 

سلام به همه

هرکي که اين متن رو ميخونه. اين متن مثل نوشته هاي روي قبره. قبيريکه يه قبيله توش دفن شده. اسم قبيله کاميکازه بود

کاميکازه ها وقتي ديدن دارن شکست ميخورن،گفتن ميميريم اما شکست رو نمي بينيم.

ما هم ديديم که خانوارز(جنگ خان ها) دشمن همه ي زندگيه ما شده، يه خنجر تو دستش، ميخواد از پشت بزنه. هر روز داره مارو از دنياي بيرون از نت دور ميکنه. همش با خودم ميگفتم که دليلش چيه؟! اين سايت مگه چقدر درمياره،مگه چقدر سکه توش خرج ميشه.
بايد بگم که بعد از اينهمه فهميدم اين سايت بيشتر کارش سياسيه، من و تو رو ميزاره سرکار

تاحالا فکر کردي چرا هر سوار سنگين(نوعی ایزار جنگی در بازی)نزديک 2 دقيقه طول ميکشه
ساختن انبار سطح 30 حدود 12 ساعت.
اگر فکر کني ميبيني که من و تو بايد انبار سطح 30 بسازيم و يک روزمون رو تلف کنيم، تا خيلي ها از غفلت من و تو استفاده کنن،ما سرمون تو نت باشه، حضرات سوار اسب هاي چند ميليون دلاري تو اسطبل هاي سلطنتي شون بشن.من و تو هم مسخ بازی

به اين فکر کنيم که عددي که هيچ ارزشي نداره رو زياد کنيم يعني تجربه (توضیح: افراد در بازی بر اساس میزان کسب تجربه رتبه بندی میشن). به هم فحش بديم.هم دیگر رو فارم کنیم(فارم شدن به معنای مورد حمله قرار گرفتن توسط یك یا چند نفر به صورت مداوم و هدف از انجام این كار به دست آوردن منابع و افزایش تجربه است).

برادرمن،خواهر من، برو تو زندگي رنک(رنکینگ) بزن اين دنيا(توضیح: در بازی جنگ خان ها هر شخص باید برای ساختن قلعه خود یک دنیا رو انتخاب کنه) رو ول کن. ( برو زندگی واقعیت رو بساز) نه يه قلعه ي مجازي و حال يه بچه 12 ساله رو بگير و اسم خودت رو بزار خان بزرگ.

 

داداش برو براي آزادي و به نام عشق بيرون از بازي بجنگ ، با غول هايي که آدم ميخورن بجنگ

صليبي هات رو بزار خط 4 سنگينت رو هم بزار خط 4 بالستيکت رو هم همينطور.اصلا همه ي يگان هارو بزار خط 4 ، اما خودت بروخط يک وايسا، جايي که مرد ها وايميستن.جايي که مرد ها تو تاريخ وايسادن.

داداش من خواهر من، خط يک اگر بشکنه کي از ناموست دفاع کنه،کي از قلعه که وطنت باشه دفاع کنه، ميان غارت ميکنن،ميرن. يادت باشه همه خط 4 خودت خط يک . بزار به سبکت بخندن،اما خودت ميدوني اين سبک، سبکيه که خيلي ها باهاش باختن اما مردونه باختن. و اونايي که بردن،جاودانه موندن.
خط يک جايي که وايسادنش شرف ميخواد،برو توخط يک زندگي و جلوي سنگين هاشون وايسا ببين چقدر سخته.
ببين چقدر سخته تو خط 1 وايسي و از خانواده و ناموست دفاع کني.
داداش نزار تو خط يک اسير بالستيک خانوارز بشي،خيلي نامرد ميزنه،ميبيني که 1 سال از عمرت رو زد،بعد ميبيني که از دنيا 1 سال عقب افتادي. پس مثل يه کاميکازه قبل از ديدن شکست مرگ رو تجربه کن. قلعه هات رو رها کن و برو دنبال گرفتن قلعه ي واقعي با قصر سطح 4 با يک نجيب زاده تو دنياي واقعي و بدون که نجيب زاده ي اصيل خودتي

بعد از دو روز از خواندن متن قبیله کامیکازه، داخل بازی قبیله کامیکازه رو جستجو کردم و با وجود اینکه قبیله جوانمرد کامیکازه دارای اعضایی با سطح بالا بود
این قبیله به خاطر افشاگری هایی که داشت و همچنین پا گذاشتن روی خط قرمزها

 

توسط انجمن بازی حذف شد

زنده باد قبیله کامیکازه

 

زنده باد رهروان این قبیله

خیلی از ما شاید داخل بسیاری از سایت ها با تبلیغ بازی جنگ خان ها به این عنوان که

(( پرشین ها را فرمانروایی کنید! 

 و بر دنیا چیره شوید!))

برخورده باشیم بعد به خیال اینکه قوم پارس را رهبری کنیم در این بازی ثبت نام کردیم اما حقیقت چیز دیگری است

من با دلیل برایتان ثابت می کنم که اکثر ما فریب خورده ایم


اصلا هیچ قوم پارسی برای این بازی از طرف مدیریت بازی طراحی نشده است و از اونجایی که همه ی ما میهن پرست و نژادپرست هستیم از این نقطه ضعف استفاده کردن

حالا میگویید چطوری؟

اینطور که انجمن بازی اومدن در ورژن فارسی قوم گوت ها رو به جای قوم  لیتوانی گذاشت

و قوم پارس ها رو به جای قوم گوت ها

یعنی در حقیقت تنها یک جابجایی در ترجمه بوده و تنها با یک ترجمه ساده قوم لیتوانی رو حذف کردن

در ضمن درستی این مطلب رو می تونید از روی عکس ها امکانات و قابلیت ها اقوام بفهمید

حالا برای اثبات این مطالب می تونید به آدرس زیر که مربوط به راهنمای بازی و نمایش قوم ها( nations )است برید

آدرس:

http://help.xs-software.com/online/games/khanwars//en/subtopic/314/game.html

 دوستان عزیز با شما درد و دلی راجع به این بازی داشتم من خودم تو این بازی ثبت نام کرده بودم این بازی واقعا اعتیاد اوره من روزی 7 ساعت بازی می کردم از کارو زندگی افتاده بودم این مطالب در وبلاگ http://2khanwars.blogfa.com/ به من یه تلنگر زد تا به خودم بیام خواهران و برادران عزیز این بازی یه ترفند جدید برای از بین بردن زندگی واقعی ماست برای از بین بردن وقت ارزشمند ماست وقتی که می تونه موجب پیشرفت ما بشه اونها دشمنان قسم خورده ما هستند از کجا معلوم سکه هایی که می خریم پولش تو جیب صهیو نیستا نمیره از کجا معلوم با رای دادن به این بازی از کمپانی های صهیون حمایت نمی کنیم این که ای بازی رو ترک کنیم و طرفش نریم خوبه اما خوب تر اگاه کردن دیگرانه در همون سایت یه نظر دیدم که به نظرم جالب اومد نظر با این مظمون بود.

 
نویسنده: محمد رضا
شنبه 9 بهمن1389 ساعت: 19:3 

سلام.من با نظر شما دوستان موافقم اما نه با اینکه قلعه های مجازی را رها کنیم و کلا بیخیال این بازی شیم برای این هم دلیلی دارم:خیلی از شما بیشتر و بهتر از من میدونید که ما درگیر جنگ نامردانه ای(جنگ نرم )هستیم که این جنگ تمام ما جوون هارو هدف گرفته و متاسفانه متاسفانه با جریانات اخیر وطنمون ایران اسلامی اکثر ما جوون ها به دو دسته تقسیم شدیم و تفرقه ای بسیار بزرگ بین دوستان یا خویشاوندان ایجاد شد و حالا بازم متاسفانه جامعه ی ما روز به روز دارد از جامعه اسلامی دور میشود و به جامعه ای خراب و دور از شئن یک جوون آریایی تبدیل میشود-این بازی با اینکه اشکالاتی دارد اما توانسته 8000 از جوانان ما رو از این جامعه خراب و خطراتش دور کند و وارد یک دنیای مجازی کند- بهتره به جای ترک این بازی جوانان رو به این دعوت کنیم که بتوانند بازی رو اداره کنند نه بازی آن هارا اداره کند.ممنون

 

درسته ما باید تاثیر گذار باشیم تا تاثیر پذیر ما باید بازیو اداره کنیم از شما می خوام هر جور می تونید تلاش کنید برای از بین بردن این وابستگی چه جوریش با خودتون!!!!!!!!!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:, توسط سلحشور

Make your flash banner free online Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!